ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام
مجموع امتیاز کاربران : متوسط
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.3
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.2
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.2
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ طراحی زیبا + باتری خوب + دوربین خوب + صفحه نمایش بسیار خوب + پشتیبانی از کارت حافظه
معایب
- سرعت شارژ کمی پایین - فایوجی ندارد - کمی وزن زیاد - بدنه لک و اثر انگشت را جذب می کند
به جرات می توان گفت، یکی از بهترین و زیباترین گوشی‌هایی که می توان در محدوده قیمت 8 میلیون تومان از بازار موبایل خریدارای نمایید، گوشی گلکسی ای24 می باشد. این گوشی زیبا در فروردین 1402 رونمایی شد و در واقع مدلی قدرتمندتر از Galaxy A14 و A14 5G به حساب می آید.

این گوشی که در چهار رنگ نقره‌ای سبز، مشکی و قرمز تیره ارائه شده مثل دیگر اعضای سری Ax4 سامسونگ از لنزهای مستقل در بخش پشتی استفاده کرده و حاشیه‌ای برای دوربین‌های این قسمت در نظر گرفته نشده است. ناچ بالای صفحه‌نمایش فرم V شکل قبلی را باید یک فرم نرم‌تر U شکل تعویض کرده اما همچنان حاشیه‌های قابل ملاحظه‌ای در دورتادور صفحه‌نمایش دیده می‌شود.

صفحه نمایش گوشی

صفحه‌نمایش Galaxy A24 یک نمونه 6.5 اینچی است که نه‌تنها 0.1 اینچ نسبت به قبل کوچک‌تر شده و وضوح فول اچ‌دی پلاس آن در نسبت متفاوتی در مقایسه با A23 حاصل شده (19.5:9 در مقایسه با 20:9) بلکه مهم‌تر از همه از فناوری ساخت Super AMOLED بهره می‌برد که نسبت به پنل LCD‌ پیشین گام بزرگی رو به جلو برداشته است. سامسونگ در مورد نرخ رفرش بالا در این پنل سخنی به میان نیاورده اما برخی منابع از 90 هرتزی بودن این صفحه‌نمایش سخن می‌گویید که در صورت به واقعیت پیوستن به جذابیت‌های این گوشی افزوده می‌شود. A23 پیشین از پوشش Gorilla Glass 5 روی صفحه‌نمایش استفاده می‌کرد اما در A24 حداقل تا به این لحظه اطلاعاتی در مورد شیشه محافظ روی پنل منتشر نشده است. روشنایی نقطه‌ای این صفحه‌نمایش 1,000nits اعلام شده که روی کاغذ در خوانایی بیش‌تر این پنل در نور شدید موثر است.

ای24 دوربین خوبی دارد؟

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی گوشی در رزولوشن نسبت به A23 با سلفی 8 مگاپیکسلی آن بهبود پیدا کرده اما دیافراگم 2.2 و حداکثر وضوح فیلم‌برداری 1080p/30fps آن تغییری نکرده است. سنسور اثر انگشت دستگاه به‌رغم اولد بودن پنل همچنان در کناره سمت راست گوشی جای دارد.

نوع و ترکیب دوربین‌های بخش پشتی تغییری نکرده و این بار نیز سنسور تزیینی 2 مگاپیکسلی عمق میدان حذف شده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گوشی ظاهراً همانی‌ست که در A23‌ نیز دیده بودیم و جدا از دیافراگم گشوده 1.8 همچنان از لرزه‌گیر اپتیکال یا OIS نیز پشتیبانی می‌کند. حداکثر وضوح برداشت ویدئوی این دوربین 1080p/30fps است و در اسلوموش نیز به وضوح اچ‌دی با 120 فریم در ثانیه دست می‌یابد. دو دوربین کم‌اهمیت‌تر این بخش شامل یک 5 مگاپیکسلی اولتراواید f/2.2 و یک 2 مگاپیکسلی ماکروی f/2.4 می‌شوند که هر دو فاقد فوکوس خودکارند.

بررسی سخت افزار ای24

در A24 یک پروسسور 6 نانومتری از شرکت مدیاتک مورد استفاده قرار گرفته است؛ چیپ‌ست Helio G99 که اواخر ماه می سال گذشته میلادی همراه با Dimensity 930 معرفی شد از هسته‌های پیشرفته‌تر A76 برخوردار است اما تعداد این هسته‌ها تنها 2 عدد است که نسبت به چهار هسته A73 حاضر در SD680 در پردازش‌های چند هسته‌ای برتری چندانی را ارائه نمی‌دهد. 6 هسته دیگر این مجموعه از نوع A55 در نظر گرفته شده که بازهم هسته‌های جدیدتری نسبت به A53 پیشین به‌حساب می‌آیند. در Helio G99 از گرافیک Mali-G57 MC2 استفاده شده که در این مورد نیز ظاهراً با تفاوت بزرگی نسبت به گرافیک Adreno 610 پیشین روبرو نمی‌شویم.

باتری سامسونگ ای24

ظرفیت باتری این مدل تغییری نسبت به قبل نکرده و همان 5 هزار میلی آمپر ساعت پیشین است و حداکثر توان شارژر مورد پشتیبانی آن نیز 25 وات تعیین شده که تفاوتی با A23 ندارد. پردازنده Helio G99 ظاهراً در مصرف انرژی در جایگاه پایین‌تری نسبت به Snapdragon 680 قرار می‌گیرد چرا که اعداد رسمی دوام باتری A24 تقریباً همگی کم‌تر از A23 اعلام شده‌اند؛ از جمله این موارد می‌توان به 21 ساعت مرور وب با اینترنت سیم‌کارت و وای‌فای (در مقایسه با 27 و 28 ساعت در A23)، تا 105 ساعت پخش موسیقی (174 ساعت در A23) و 20 ساعت نمایش ویدئو (26 ساعت در A23) اشاره کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 0 dislike 0
قیمت موتورهای دوکاتی 2024 (لیست قیمت جدید به تومان)
سفر با قطار به قشم! (هزینه تور قشم امسال چقدر است؟)

مشخصات محصول

تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیم کارت سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد ۸.۳×۷۷.۶×۱۶۲.۱ میلیمتر
وزن ۱۹۵ گرم
ساختار بدنه قاب جلو از جنس شیشه / قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک
نوع پردازنده Mediatek Helio G۹۹ (۶nm) Chipset
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي ۲.۰ - ۲.۲ گيگاهرتز
حافظه داخلي ۱۲۸ گیگابایت
مقدار RAM رَم هشت گیگابایت
پشتيباني از کارت حافظه جانبي microSD یک ترابایت
صفحه نمايش Super AMOLED
اندازه ۶.۵ اينچ
رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰
تراکم پيکسلي ۳۹۶ پيکسل بر هر اينچ
ساير قابليت‌های صفحه نمایش نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه ۸۲.۴ - نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ - رابط کاربری One UI ۵.۱
شبکه هاي ارتباطي ۲G ۳G ۴G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي QZSS Wi-Fi بلوتوث
بلوتوث ۵.۳ ۵.۳, A۲DP, LE
فن‌آوري مکان‌يابي GLONASS GALILEO BDS GPS
درگاه ارتباطي USB Type-C ۲.۰
دوربين ۵۰ مگاپيکسل
فيلمبرداري رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
ساير قابليت‌هاي دوربين دارای دوربین سه‌گانه | دوربین‌هایی با رزولوشن ۵۰+۵+۲ مگاپیکسل - دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸، فوکوس خودکار PDAF و لرزشگیر تصویر اپتیکال OIS / - دوربین دوم از نوع فوق عریض (Ultrawide) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲ و زاویه دید ۱۲۳ درجه، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۵ اینچ (Sensor Size ۱/۵ Inch) / - دوربین سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ / قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) / قابلیت عکاسی HDR
دوربين سلفي دارای یک حسگر دوربین | دوربین‌ با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل / - حسگر از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲ / فیلمبرداری: - رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
سيستم عامل Android ۱۳
حس‌گرها قطب‌نما (Compass) شتاب‌سنج (Accelerometer) ژیروسکوپ (Gyro) اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)
مشخصات باتري باتری لیتیوم‌-پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت / قابلیت شارژ سریع با توان ۲۵ وات
ساير قابليت‌ها صفحه‌نمایش با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز / صفحه‌نمایش با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت (nits) / دوربین اصلی قدرتمند
اقلام همراه گوشي دفترچه‌ راهنما فاقد آداپتور شارژر / کابل USB-C
پردازنده گرافیکی Mali-G۵۷ MC۲ GPU
لیست مقایسه‌های گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 1 ترابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
نظرات خریداران گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام - معایب و مزایا گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

ارسال نظر